Fundació AGBAR ha convocat a diferents entitats socials del Tercer Sector a una trobada, a la que 6 entitats han pogut exposar breument els seus projectes d’interès social i ciutadà en favor de persones i col·lectius desfavorits, així com per la promoció i inclusió d’aquests.
Els parlaments en nom del Patronat, del Sr. Ángel Simón, President del Consell d’Administració de Aijgües de Barcelona i President del Patronat Fundació AGBAR, i el Sr. Eduard Pallejà i Sedó, Director de la Fundació AGBAR, han emmarcat la ferma voluntat de la Fundació AGBAR per la implicació amb les persones i el territori, desde el compromís social i la transparència.
Ha estat una satisfacció per AMISI que en hagin convidat a aquest fòrum de trobada, coneixement i re-coneixement de petites entitats que treballem sobre la base de diferents projectes per a la promoció i dignificació social de les persones.
Agraïm l’esforç, en línia amb la vocació social de Fundació AGBAR, a la vegada que, des de la perspectiva de AMISI, ens agradaria poder seguir comtat amb el seu inestimable suport i col·laboració.
